Serdecznie witam Państwa na stronie firmy ARTFOTOGRAF.

    Nazywam się Marek Koc, pochodzę z Lubina - stolicy Zagłębia Miedziowego w woj. dolnośląskim, a od niedawna mieszkam i pracuję w Nysie, w mieście uhonorowanym mianem Śląskiego Rzymu.

FOTO-GRAFICZNA przygoda - jak to się wszystko zaczęło?

  Najpierw ciekawość, później zabawa, następnie fascynacja aż do systematycznego zgłębiania wiedzy spowodowały, iż życiowa pasja, jaką była fotografia, stała się w końcu idealnym sposobem na życie. Zalążkiem zauroczenia tą dziedziną była Grecja na początku lat 90-tych, kiedy to uzbrojony w aparat marki Zenit zaczynałem na filmach KODAK, AGFA, FUJI uwieczniać otaczającą mnie rzeczywistość. W tamtym okresie nie miałem jeszcze priorytetów fotograficznych, najważniejsze było mozolne samokształcenie, dzięki któremu do dziś mogę odczuwać satysfakcję z wykonywania profesjonalnych zdjęć.

  Dzięki wieloletnim doświadczeniom zdobytym poza granicami naszego kraju oraz poprzez dogłębną analizę najdrobniejszych wskazówek światowej sławy fachowców w branży fotograficznej - Scotta Kelby’ego, a zwłaszcza specjalizujących się w fotografii ślubnej – J. Ghionisa, Yervanta, J. Buissinka i wielu innych, rozwinąłem cenne umiejętności. W swojej pracy skupiam się na fotografii plenerowej, reporterskiej, portretowej, jednakże prym wiedzie fotografia ślubna, w której się specjalizuję. Innowacyjne zdjęcia uwieczniające najważniejszy moment życia już w chwili naciśnięcia spustu migawki stają się wyjątkowe. Są nie tylko zapisem chwili, lecz także źródłem radości na długie lata. Każde profesjonalnie wykonane ślubne zdjęcie przypomina ten cudowny czas, który udaje mi się zatrzymać.

    Aby swoje prace uatrakcyjnić, aby zwiększyć ich poziom do rangi Rolls Royce'a, korzystam z nowoczesnej technologii, wprowadzam innowacyjne rozwiązania, o czym można przeczytać w kolejnej zakładce OFERTA.

    Od tej chwili decyzja należy tylko i wyłącznie do Państwa. Zapraszam do zapoznania się moim PORTFOLIO. Jeżeli uznacie Państwo, że moje prace są godne uwagi, z przyjemnością sfotografuję Wasz Dzień, Waszą najważniejszą chwilę w życiu. Pozostaje już tylko kliknąć w zakładkę KONTAKT, cała reszta jest już prosta...